۱۳۸۸ خرداد ۳۱, یکشنبه

دیروز اسرائیل رو سفید شد...


نمیدونم با چی شروع کنم با گریه؟با آه ؟با فریاد یا شیون؟ما ایرانیا همیشه مظلوم بودیم همیشه زیر ظلم و ستم بودیم ،امام خمینی که اومد همه چی خوب بود اما وقتی رفت باز هم مظلوم شدیم،باز هم تو سرمون زدن.
خوب یادم میاد واقعا غزه رو، تمام شبکه ها از جنایت اسرائیل حرف میزدند و چقدر آن روز فکر میکردیم اسرائیل ظالم و فلسطین مظلوم است...
دوستان ما از همه مظلوم تریم امروز ایرانی،برادر، خواهر را کشت...با دیدن صحنه شهادت اون دختر بیگناه حالم بد شد...از خودم بدم اومد.چرا قلب من الان میتپه اما چندین ساعته که قبی اون دخترک بیگناه نمیتپه....برای اولین بار احساس کردم گریه درد منو دوا نمیکنه باید خون گریه کرد...الان که دارم اینو مینویسم یه بغض گنده ای توی گلومه!!
امروز ایرانی ،ایرانی را کشت...کاری که اسرائیل هرگز نکرد ...یاد صحبت های آقای خامنه ای میوفتم وقتی با اون حالت مظلوم نمایی داشت حرف میزد...یک لحظه اون رو با شاه یکی دونستم...میدونم یک روز هم خامنه ای خواهد گفت : ای مردم صدای انقلاب شما را شنیدم...خدایا نزار خون این دختر و همه شهدا پایمال بشه...
آمین

0 نظر:

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی